Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Rejestr zarządzeń dyrektora
  2. Spis inwentaryzacyjny
  3. Rejestr zbiorów danych osobowych
  4. Ewidencja pieczątek.
  5. Rejestr upoważnień
  6. Ewidencja delegacji służbowych
  7. Rejestr szkoleń pracowników

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie sposobu prowadzenia przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji rejestru zbiorów danych osobowych, informujemy, że rejestr zbiorów danych osobowych w Miejskim Ośrodku Kultury w Koluszkach jest prowadzony przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji w wersji papierowej i jest do wglądu w godzinach pracy placówki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

Zasady udostępniania:

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. ( Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm) nie udostępnia się osobom postronnym rejestrów zawierającym dane osobowe.

Na wniosek osoby zainteresowanej dokumenty archiwalne udostępnia się wyłącznie na terenie placówki. Dokumenty są udostępniane na terenie placówki powołanym do tego organom kontrolującym.

Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Kultury w Koluszkach
odpowiada: Elżbieta Popławska
data: 20-02-2018
wytworzył: Marcin Francikowski
data: 20-02-2018
data: 20-02-2018
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 20-02-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 283